| پنجشنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۸ الخمیس ۲۴ شوال ۱۴۴۰ Thursday 27 June 2019
شیوه نامه تهیه آثار دومین جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت
  • 1398/01/21 10:29
  • 4254
دبیرخانه جشنواره حرکت منتشر کرد؛

شیوه نامه تهیه آثار دومین جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت

شیوه نامه تهیه آثار دومین جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

به گزارش خبرنگار معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، شیوه نامه تهیه آثار دومین جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

 

بر اساس این گزارش دانشجویان می‌بایست به شرح ذیل اقدام نمایند:

دانشجویان گرامی: پیش از تهیه‌ی گزارش فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی حتماً توجه داشته باشید که بازه‌ی زمانی اجرای فعالیت‌های علمی باید مطابق دستورالعمل جشنواره‌ی درون‌دانشگاهی حرکت از ابتدای اردیبهشت‌ماه 97 تا نیمه اردیبهشت‌ماه 98 باشد. همچنین به دیگر شرایط عمومی و اختصاصی دستورالعمل جشنواره (ماده 5) توجه نموده و علاوه بر آن، موارد زیر را با دقت در گزارش خود لحاظ نمایید:

  1. دبیرخانه‌ی جشنواره تنها گزارش‌هایی که در فرمت PDF باشد دریافت خواهد کرد. همچنین نوع گزارش و حداکثر حجم فایل‌های ارسالی باید منطبق با جدول زیر باشد:

حوزه رقابتی

حداکثر حجم فایل

نوع گزارش

انجمن علمی، کتاب، نشریه علمی و خودکفایی

30 مگابایت

گزارش جامع: صفحات گزارش باید در قطع کاغذ A4 باشد

سایر حوزه‌ها

15 مگابایت

پوستر: گزارش این حوزه‌ها باید در قالب یک پوستر با ابعاد 50 در 70 یا A1 باشد

 
  1. گزارش باید ساده، روان، روشن و در عین حال جامع و کامل باشد. ویراستاری، درست‌نویسی و صفحه‌آرایی می‌تواند تاثیر بسیاری بر ارزیابی داوران از گزارش شما داشته باشد.
  2. گزارش خودکفایی بایستی منطبق با گزارش‌ها واسناد مالی ارائه شده به اداره امور فرهنگی باشد.

نکاتی در مورد گزارش جامع

  1. صفحه‌ی عنوان یا روی جلد گزارش: در این صفحه عنوان کامل گزارش، حوزه‌ی رقابت، لوگوی دانشگاه و دیگر لوگوهای مرتبط )لوگوی انجمن یا نشریه و یا گروه)، زمان تدوین گزارش و... را به روشنی ذکر نمایید.
  2. صفحه‌ی فهرست: در ابتدای گزارش فهرستی از مطالب و بخش‌های گزارش را لیست کنید.
  3. بخش مقدمه: پیش از گزارش فعالیت یا دستاوردهای علمی، بخشی را به تشریح مقدمات تخصیص داده و با معرفی مختصر دانشکده/ بخش، سوابق انجمن یا گروه، تعداد مخاطبان و دانشجویان، اسامی اعضای فعال انجمن یا گروه، معرفی استادانی که با ایشان همکاری داشته‌اید، سوابق و افتخاراتی که تاکنون کسب کرده‌اید و مواردی از این دست را به اختصار توضیح دهید.
  4. بخش گزارش فعالیت‌ها یا دستاوردهای علمی: هر فعالیت یا دستاورد مدنظر را با ذکر تمامی جزئیات مهم (خصوصاً با توجه به معیارهای داوری) و با رعایت نکات زیر تشریح کنید:
  •  گزارش هر برنامه به صورت مستقل از برنامه‌های دیگر آورده شود و مستندات مربوط به هر برنامه نیز در کنار توضیحات آن باشد. ترتیب گزارش برنامه‌ها بر اساس تاریخ اجرا باشد.
  • عکس‌ها و مستندات را با دقت انتخاب کنید و از تکرار بپرهیزید. انتخاب عکس‌های مناسب به ترتیبی که جمعیت مخاطبان برنامه‌ها را به خوبی نشان دهد یا فرایند برنامه‌ریزی تا اجرای دستاوردها را روشن کند و مشخصاً مربوط به همان برنامه باشد، بسیار حائز اهمیت است. عکس‌ها حتماً توضیحات مناسب داشته باشند و اکیداً از مستندات غیرمرتبط یا گنگ و مبهم اجتناب کنید.
  • درصورتی‌که ویدئویی از برنامه موجود باشد می‌توانید آن را در اینترنت آپلود نموده و لینک آن را در گزارش بیاورید.
  •  در عین پرهیز از توضیحات غیرضروری مجدداً تأکید می‌شود که حتی‌الامکان با توجه به معیارهای داوری توضیحات مناسبی را در گزارش خود بگنجانید.
  • در مواردی که متن به یک لینک اینترنتی (هایپرلینک) منتقل می‌شود حتما دقت کنید تا هایپرلینک در فایل PDF نهایی باز شود.
  1. در هر بخش تنها گزارشی از فعالیت‌های همان بخش آورده شود و ضمن رعایت نظم منطقی در محتوای گزارش، توجه داشته باشید که بخش‌های مختلف به خوبی از یکدیگر متمایز باشند.

نکاتی در مورد گزارش در قالب پوستر

  1. در مواردی که تنها یک فعالیت یا دستاورد علمی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گزارش در قالب یک پوستر A1 (قطع 50 در 70 سانتیمتر) دریافت خواهد شد. در این حوزه‌ها ضمن رعایت کلیاتی که در بالا به آن اشاره شد، به موارد بند 5، 7 و 8 توجه ویژه‌ای داشته باشید و پوستر را به نحوی طراحی کنید که گزارش جامعی را در عین اختصار و با مستندات کافی در اختیار داور قرار دهد.

نکاتی در مورد گزارش حوزه‌ی انجمن علمی

  1. از آنجا که در حوزه‌ی انجمن علمی گزارش کلیه‌ی فعالیت‌های یک‌ساله انجمن مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و با توجه به دستورالعمل جشنواره، حداکثر تعداد برنامه‌های گزارش شده باید لزوماً منطبق با حدود و ترتیب ذکر شده در جدول زیر باشد:

ترتیب فصل‌ها و صفحات

جزئیات

صفحه‌ی عنوان

عنوان گزارش

فهرست

فهرست مطالب گزارش

مقدمه

مقدمه‌ای در مورد انجمن یا گروه و سوابق و افتخارات و همچنین اعضا و استادان مشاور و همکار انجمن

بخش اول

فعالیت آموزشی (حداکثر 10 فعالیت)

بخش دوم

رویداد علمی (حداکثر 5 فعالیت)

بخش سوم

گفتگوی علمی و تخصصی (حداکثر 5 فعالیت)

بخش چهارم

ارتباطات و همکاری‌های علمی (حداکثر 5 فعالیت)

بخش پنجم

نشریه علمی

بخش ششم

فعالیت پژوهشی

بخش هفتم

کتاب

بخش هشتم

خلاقیت علمی

 

جهت بهبود کیفیت گزارش‌ها با اعضای تیم مشاوره مشورت نموده و در صورت نیاز به توضیح بیشتر، با کارشناس انجمن‌های علمی دانشجوی (آقای خاکسار) به شماره 88094001 داخلی 460 تماس حاصل فرمایید.

 

برای دریافت شیوه نامه تهیه آثار دومین جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت در قالب کتاب الکترونیکی PDF اینجا کلیک کنید.

مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  •  
انتشار اطلاعیه تحویل اثاثیه به انبارهای اقامتگاه +جدول‌زمانبندی

قابل توجه دانشجویان ورودی 92 تا 97؛

انتشار اطلاعیه تحویل اثاثیه به انبارهای اقامتگاه +جدول‌زمانبندی

اطلاعیه اسکان تابستانی اقامتگاه‌های مجردی

از سوی اداره امور دانشجویی منتشر شد؛

اطلاعیه اسکان تابستانی اقامتگاه‌های مجردی

اعلام شیوه‌نامه محاسبه امتیاز دانشجویی برای سال دانشگاهی ۱۳۹۹-۱۳۹۸

در قالب اینفوگرافیک و موشن‌گرافیک ببینید؛

اعلام شیوه‌نامه محاسبه امتیاز دانشجویی برای سال دانشگاهی ۱۳۹۹-۱۳۹۸

جزئیات طرح «راهنمایان صادق» / حضور روحانیون در میان دانشجویان در اقامتگاه‌ها

جزئیات طرح «راهنمایان صادق» / حضور روحانیون در میان دانشجویان در اقامتگاه‌ها

اعلام جزئیات بیمه حوادث گروهی دانشجویان

اطلاعیه/

اعلام جزئیات بیمه حوادث گروهی دانشجویان

از برگزیدگان امتیاز دانشجویی سال دانشگاهی 1399-1398 تقدیر به عمل آمد

از برگزیدگان امتیاز دانشجویی سال دانشگاهی 1399-1398 تقدیر به عمل آمد

با حضور رئیس دانشگاه، معاون و قائم‌مقام معاون دانشجویی و فرهنگی از برگزیدگان امتیاز دانشجویی سال دانشگاهی 1399-1398 تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از برگزیدگان امتیاز دانشجویی سال دانشگاهی 1399-1398

تقدیر از برگزیدگان امتیاز دانشجویی سال دانشگاهی 1399-1398

پس از نماز عصر امروز چهارشنبه 1398/04/05 در مسجد دانشگاه، از برگزیدگان امتیاز دانشجویی سال دانشگاهی 1399-1398 تقدیر می‌شود.

انتشار اطلاعیه تحویل اثاثیه به انبارهای اقامتگاه +جدول‌زمانبندی

انتشار اطلاعیه تحویل اثاثیه به انبارهای اقامتگاه +جدول‌زمانبندی

اطلاعیه تحویل اثاثیه به انبارهای اقامتگاه به همراه جدول زمانبندی ویژه دانشجویان ورودی 92 تا 97 منتشر شد.

اطلاعیه اسکان تابستانی اقامتگاه‌های مجردی

اطلاعیه اسکان تابستانی اقامتگاه‌های مجردی

اطلاعیه اسکان تابستانی اقامتگاه‌های مجردی از سوی اداره امور دانشجویی منتشر شد.

دومین دوره انتخاب و معرفی «اتاق برگزیده» به کار خود پایان داد

دومین دوره انتخاب و معرفی «اتاق برگزیده» به کار خود پایان داد

دومین دوره مسابقه «اتاق برگزیده» با شناسایی نفرات و اتاق های برتر به کار خود پایان داد.

اطلاعیه پیگیری گروه‌های ناقص منتشر شد / آخرین مهلت رفع نقص تا ساعت 20 روز یکشنبه 2 تیرماه

اطلاعیه پیگیری گروه‌های ناقص منتشر شد / آخرین مهلت رفع نقص تا ساعت 20 روز یکشنبه 2 تیرماه

اطلاعیه پیگیری گروه‌های ناقص فرایند اسکان سال دانشگاهی 1399-1398 منتشر شد و دانشجویان برای رفع نقص تا ساعت 20 روز یکشنبه 2 تیرماه فرصت دارند.

اطلاعیه / نظرسنجی درباره فرایندهای «امتیاز دانشجویی» و «اسکان»

اطلاعیه / نظرسنجی درباره فرایندهای «امتیاز دانشجویی» و «اسکان»

اطلاعیه نظرسنجی درباره فرایندهای «امتیاز دانشجویی» و «اسکان» منتشر شد.

در آیین اختتامیه دومین جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت چه گذشت:

در آیین اختتامیه دومین جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت چه گذشت:

باز هم نام انجمن‌های علمی و اداره امور فرهنگی و باز هم کارهای متفاوت. تقریباً از اسفندماه سال قبل، بنرها و پوسترهای دومین جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت در قسمت‌های مختلف دانشگاه به چشم می‌خورد. گویا فراخوان آثار برای بخش رقابتی این جشنواره از اواخر فرودین تا اواسط اردیبهشت‌ماه درنظر گرفته شده بود. در فضای مجازی کم و بیش اخباری از فرآیند‌های این جشنواره دیده می‌شد. انجمن‌ها شور و حال خاصی داشتند؛ هم باید برنامه‌های روتین خود را انجام می‌دادند و هم برای جشنواره گزارش تهیه می‌کردند. امور فرهنگی هم مثل همیشه پیگیر و پر تلاش در تدارک یک رویداد متفاوت دیگر در دانشگاه بود.

گزارش  «اولین ماه عملکرد دفتر کاریابی دانشجویی» منتشر شد

گزارش «اولین ماه عملکرد دفتر کاریابی دانشجویی» منتشر شد

دفتر کاریابی کار دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام گزارشی از اولین ماه عملکرد خود در بازه زمانی بیست اردیبهشت الی بیستم خرداد ماه ۱۳۹۸ ارائه داد:

مراسم اختتامیه جشنواره حرکت و ضیافت شام انجمنهای علمی دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد

مراسم اختتامیه جشنواره حرکت و ضیافت شام انجمنهای علمی دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد

دومین دوره جشنواره درون دانشگاهی حرکت در دانشگاه امام صادق علیه السلام به کار خود پایان داد. مراسم اختتاحیه دومین دوره جشنواره درون دانشگاهی حرکت با حضور مهندس عسکری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعدی رییس محترم دانشگاه امام صادق علیه السلام، جمعی از معاونین و مدیران، اساتید و دبیران و اعضاء انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار شد. در ابتدای مراسم بعد از خیر مقدم گویی قائم مقام معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه (حجت الاسلام والمسلمین دکتر زندیه)، دقایقی را جناب مهندس عسکری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری ایراد سخنرانی داشتند.

اطلاعیه / جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات

اطلاعیه / جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد به منظور توسعه منابع انسانی و جذب متخصصان کارآمد، از میان فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد رشته‌های حقوق، اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات،‌کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیت فضای سایبری، مهندسی برق و بیوانفورماتیک در سطح تهران و شهرستان‌ها به صورت بومی جهت امریه خدمت سربازی برای انجام فعالیت های مربوط دعوت به همکاری نماید.

برگزیدگان هجدهمین جشنواره ملی پایان نامه های برتر دانشجویان مشخص شدند

برگزیدگان هجدهمین جشنواره ملی پایان نامه های برتر دانشجویان مشخص شدند

اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، اسامی یازده برگزیده هجدهمین جشنواره ملی پایان نامه های برتر دانشجویان کشور را اعلام کرد

مراسم جشن اقامتگاه متأهلی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد +عکس

مراسم جشن اقامتگاه متأهلی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد +عکس

به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در شام ولادت مراسم جشن و افطاری ساده با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاون دانشجویی و فرهنگی، مدیر کل روابط عمومی و بین المللی، مسئولین معاونت دانشجویی و فرهنگی و ساکنین فعلی و گذشته اقامتگاه متاهلی برگزار گردید.

15 اردیبهشت آخرین مهلت شرکت در هجدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه‌های برتر قرآنی دانشجویان

15 اردیبهشت آخرین مهلت شرکت در هجدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه‌های برتر قرآنی دانشجویان

هجدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه‌های برتر قرآنی دانشجویان توسط اداره کل فرهنگی وزارت علوم برگزار می‌شود.

نخستین دوره المپیاد علمی علوم سیاسی +منابع

نخستین دوره المپیاد علمی علوم سیاسی +منابع

انجمن علمی‌دانشجویی علوم سیاسی با همکاری دانشکده معارف اسلامی و علوم سیاسی نخستین دوره المپیاد علمی علوم سیاسی را در گرایش‌های اندیشه‌های سیاسی، جامعه شناسی سیاسی، مسائل ایران و روابط بین الملل برگزار می‌کنند.

دو فصلنامه علمی-تخصصی «بلاغ مبین» تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۸ مقاله دریافت می‌کند +راهنمای تنظیم و ارسال مقاله‌ها

دو فصلنامه علمی-تخصصی «بلاغ مبین» تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۸ مقاله دریافت می‌کند +راهنمای تنظیم و ارسال مقاله‌ها

طبق اعلام انجمن علمی دانشجویی الهیات، دو فصلنامه علمی-تخصصی «بلاغ مبین» تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۸ مقاله دریافت می‌کند.

چهارمین شماره ماهنامه قرآنی «شبنم وحی» منتشر شد+PDF

چهارمین شماره ماهنامه قرآنی «شبنم وحی» منتشر شد+PDF

شماره چهارم ماهنامه قرآنی «شبنم وحی» توسط دارالقرآن الکریم دانشگاه امام صادق علیه‌السلام منتشر شد.

نخستین دوره‌ی مسابقات ارائه‌های کوتاه ایده‌پردازی علمی در کشور تحت عنوان «فانوس» برگزار شد +عکس

نخستین دوره‌ی مسابقات ارائه‌های کوتاه ایده‌پردازی علمی در کشور تحت عنوان «فانوس» برگزار شد +عکس

نخستین دوره‌ی مسابقات ارائه‌های کوتاه ایده‌پردازی علمی در کشور تحت عنوان «فانوس» با استقبال گسترده‌ی دانشجویان در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار گردید.

اطلاعیه / مرحله منطقه‌ای جشنواره قرآن و عترت حذف شد

اطلاعیه / مرحله منطقه‌ای جشنواره قرآن و عترت حذف شد

مرحله منطقه‌ای جشنواره قرآن و عترت که مقرر بود در اردیبهشت ماه انجام شود، برگزار نمی‌گردد.

جزئیات ثبت‌نام بن‌ کتاب دانشجویان در نمایشگاه کتاب سال ۹۸

جزئیات ثبت‌نام بن‌ کتاب دانشجویان در نمایشگاه کتاب سال ۹۸

سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب مبلغ 150 هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب 90 هزار تومان است و 60 هزار تومان را نیز معاونت امور فرهنگی تامین خواهد کرد.